mandag 18. februar 2013

presidents day

God mandag! I dag er det Presidents Day i USA, og det betyr fri. Har egentlig ingen planer for dagen, får se hva det blir til.

Lørdag dro jeg og Justin til Malibu. Det er egentlig kun en lang strand, men veldig fint da. Været var helt fantastisk på lørdag, og trafikken var veldig stor, så mesteparten av tiden ble brukt i bil.




I går dro jeg og Sarah til Palos Verdes for å se om vi så hval. Det har seg visst sånn at mellom desember og april kommer hvalene fra Alaska, nedover mot Mexico, så de har ett slags utsiktspunkt der folk kan komme å se, om man er heldige får man faktisk se hval. Vi var ikke heldige, men det var helt sykt fint der da, så det var verdt turen. Var der hele dagen, og hadde det veldig koselig!


















Her har de en liste over sist de så hval og alt sånn der.




Jeg er for evig misunnelig på de som bor i disse gigantiske husene her! Tenk å våkne opp til den utsikten hver dag da!

Fikk nesten panikk når jeg så det skiltet her. Jeg har angst for slanger!




Lunsj med fin utsikt over Stillehavet!


 Så tok vi den høyt elskede bussen hjem!

 Ha en fin uke da dere!

-Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar