søndag 3. februar 2013

helgen

Jeg har blitt syk. Migrene, snørrete, sår i halsen, vondt i bihulene og feber. Jeg har jo virkelig ikke tid til å være syk nå, har jo så mye jeg skulle ha gjort, men denne helgen har jeg altså måtte tilbringt i sengen. Sett ekstremt mange filmer på netflix, drukket veldig mange kopper med te og spist is. Forhåpentligvis blir jeg frisk fort, fordi dette gidder jeg ikke. Ja, jeg syns synd på meg selv.

På fredag dro jeg og Paula til Redondo Beach Pier. Jeg har faktisk kun vært der en gang før, og det var den aller første dagen på skolen i september, så jeg syntes det var på tide å ta turen igjen. Ikke det at det er så ekstremt mye å gjøre der nede, men det er jo ganske fint da.










I dag er det Super Bowl Sunday. Kampen spilles mellom Baltimore Ravens og San Fransisco 49ers. Jeg heier på San Fransisco 49ers. Selv om jeg ikke skjønner noe som helst av Amerikansk Fotball, skal jeg selvfølgelig få med meg kampen. Dette er en stor begivenhet i USA, så og si alle ser på det. Reklamene som sendes på TV'en er også Super Bowl relatert, de lager rett og slett reklamer kun for denne dagen, og det koster mange millioner å få sendt reklamen sin i pausene av kampen. Det er kun på denne dagen at reklame faktisk er gøy. I Norge har vi ikke lov til å klage på for mye reklame, her er det reklame hvert femte minutt!!


- Elisabeth


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar