fredag 8. mars 2013

graduation

I dag hadde jeg min aller siste skoledag på EF Los Angeles, og det klarer jeg faktisk ikke helt å skjønne. Dagen i dag har vært veldig fin, men også trist. Kan ærlig inrømme at det kom noen tårer, og det hadde jeg ikke forventet, men jeg tror nok det betyr at jeg har hatt det helt fantastisk. Føler meg ufattelig heldig som har fått opplevd dette. Har fått mange nye vennskap fra hele verden, og jeg sitter igjen med veldig mange gode minner. Heldigvis har jeg igjen en uke før familien kommer, og de skal nytes sammen med vennene mine som fortsatt er her!

Meg og fantastiske Sarah!




Når jeg ser på disse bildene tenker jeg "Elisabeth, nå er det påtide å komme seg hjem å trene og spise sunt" Har lagt på meg en smule kanskje, men hallo, jeg har jo bare kost meg og nytt livet til det fulle, og det ser jeg ikke noe galt i!! så det så!


Da må jeg nesten bare få takke alle de overraskende mange som har fulgt bloggen min! Håper jeg har inspirert noen til å dra på samme eventyr som meg.

Over and out!

Dette er dagen jeg kommer til å huske aller best!

- Elisabeth Sætre


1 kommentar:

  1. Kjære deg , det har vært utrulig kjekt å lese det du har skrevet. Bra gjort. Og nå gleder vi oss til å møte deg neste lørdag.

    SvarSlett